Χτες το απόγευμα, με πραξικοπηματικό τρόπο, η κυβέρνηση προχώρησε στο
κλείσιμο της ΕΡΤ. Χωρίς την έγκριση της βουλής, με απλές πράξεις νομοθετικού
περιεχομένου διαλύει την δημόσια περιουσία. Η κυβέρνηση, προκειμένου να φανεί
συνεπής απέναντι στη στρατηγική των μνημονίων, είναι πρόθυμη να θυσιάσει κάθε
δημόσιο αγαθό. Ραδιοτηλεόραση, υγεία, παιδεία, συγκοινωνίες, νερό απαξιώνονται
και ξεπουλιούνται στον ιδιωτικό τομέα. Συγχρόνως η κυβέρνηση πετάει στο δρόμο 2.650 εργαζόμενους, για να ικανοποιήσουν τις
απαιτήσεις της τρόικας για χιλιάδες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, μέχρι τέλος
Ιουνίου.
Σήμερα είναι η σειρά της ΕΡΤ. Αύριο η δική
μας!
Το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφωνίας είναι συγχρόνως ένα
χτύπημα στην Δημοκρατία. Θέλουν
να μετατρέψουν τη δημόσια τηλεόραση σε μια νέα ΥΕΝΕΔ, ώστε να υπάρχουν μονάχα
προγράμματα υποστήριξης της κυβέρνησης χωρίς άλλες φωνές.
Μία μπορεί να είναι η απάντηση μπροστά στα συνεχή
πραξικοπήματα της κυβέρνησης.
Γενική Απεργία διαρκείας ώσπου να πέσει η κυβέρνηση!
Καλούμε την ΔΟΕ να κυρήξει μαζί με τις άλλες
Ομοσπονδίες Γενική Απεργία με αίτημα την ανατροπή αυτής της κυβέρνησης.
Όλοι στους δρόμους!
Όλοι και όλες στην συγκέντρωση ενάντια στο
κλείσιμο της ΕΡΤ
Τετάρτη 12/6 στις 19:30 στο Δημαρχείο
Όλοι και όλες στην αυριανή Πανεργατική απεργία!!
Ανεξάρτητη Αριστερη
Κίνηση Ρεθύμνου