Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

11ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Ρεθύμνου


Για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών

Οι μνημονιακές κυβερνήσεις εφάρμοζαν για χρόνια την πολιτική του «διαίρει και βασίλευε» ώστε να αποτρέπουν τη συσπείρωση του κλάδου. Χώρισαν τους εκπαιδευτικούς σε μία σειρά από ομάδες με διαφορετικές ταχύτητες: μόνιμους και αναπληρωτές, κρατικού προϋπολογισμού και ΕΣΠΑ. Το τελευταίο τερατούργημα η δημιουργία της ειδικότητας ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 κάτι ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής. Οι τεχνητοί αυτοί διαχωρισμοί δεν ανταποκρίνονται ούτε στις ανάγκες του κλάδου, ούτε στο όραμά μας για ένα ενιαίο σχολείο. Και για αυτό ζητάμε άμεσα την κατάργηση της ειδικότητας ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50.
Είναι δε τελείως λανθασμένη και θα μας βρει απέναντι η πρόθεση του Υπουργείου να μην αναγνωρίσει την προϋπηρεσία των συναδέλφων ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 στους πίνακες της γενικής αγωγής. Δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές ρυθμίσεις με αναδρομική ισχύ που ανατρέπουν τον προγραμματισμό των συναδέλφων και των οικογενειών τους. Είναι όμως εντελώς λανθασμένη και η στάση όσων καλλιεργούν ψεύτικους διαχωρισμούς και αντιπαραθέσεις στους κόλπους των αναπληρωτών. Ο αγώνας για αξιοπρεπή δουλειά είναι κοινός.
Η θέση του κλάδου δεν μπορεί να είναι άλλη από την απαίτηση για:
  Μαζικούς διορισμούς σε γενική και ειδική αγωγή 
  Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας 
  Αναλογία εκπαιδευτικού-μαθητών 1/20 σε δημοτικά και 1/15 στα νηπιαγωγεία 
  Αύξηση δαπανών για την παιδεία.
Καλούμε τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ Ρεθύμνου να συγκαλέσει άμεσα συνάντηση αναπληρωτών για να ενημερωθούν οι συνάδελφοι για τις παραπάνω εξελίξεις και το γενικότερο ζήτημα της αδιοριστίας και να συντονιστεί με τους υπόλοιπους Συλλόγους ανά την Ελλάδα, οι οποίοι προγραμματίζουν κινητοποιήσεις.

Ανεξάρτητη Αριστερή Κίνηση Ρεθύμνου

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Σήμερα η ΕΡΤ, αύριο εμείς! Όλοι στους δρόμους!

Χτες το απόγευμα, με πραξικοπηματικό τρόπο, η κυβέρνηση προχώρησε στο κλείσιμο της ΕΡΤ. Χωρίς την έγκριση της βουλής, με απλές πράξεις νομοθετικού περιεχομένου διαλύει την δημόσια περιουσία. Η κυβέρνηση, προκειμένου να φανεί συνεπής απέναντι στη στρατηγική των μνημονίων, είναι πρόθυμη να θυσιάσει κάθε δημόσιο αγαθό. Ραδιοτηλεόραση, υγεία, παιδεία, συγκοινωνίες, νερό απαξιώνονται και ξεπουλιούνται στον ιδιωτικό τομέα. Συγχρόνως η κυβέρνηση πετάει στο δρόμο 2.650 εργαζόμενους, για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις της τρόικας για χιλιάδες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, μέχρι τέλος Ιουνίου.
Σήμερα είναι η σειρά της ΕΡΤ. Αύριο η δική μας!
Το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφωνίας είναι συγχρόνως ένα χτύπημα στην Δημοκρατία. Θέλουν να μετατρέψουν τη δημόσια τηλεόραση σε μια νέα ΥΕΝΕΔ, ώστε να υπάρχουν μονάχα προγράμματα υποστήριξης της κυβέρνησης χωρίς άλλες φωνές.
Μία μπορεί να είναι η απάντηση μπροστά στα συνεχή πραξικοπήματα της κυβέρνησης.
Γενική Απεργία διαρκείας ώσπου να πέσει η κυβέρνηση!
Καλούμε την ΔΟΕ να κυρήξει μαζί με τις άλλες Ομοσπονδίες Γενική Απεργία με αίτημα την ανατροπή αυτής της κυβέρνησης. 
Όλοι στους δρόμους!

Όλοι και όλες στην συγκέντρωση ενάντια στο κλείσιμο της ΕΡΤ
Τετάρτη 12/6 στις 19:30 στο Δημαρχείο

Όλοι και όλες στην αυριανή Πανεργατική απεργία!!



Ανεξάρτητη Αριστερη Κίνηση Ρεθύμνου

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Δελτίο Τύπου για το Συντονιστικό Νηπιαγωγών

    Την Κυριακή 7 Απριλίου 2013 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η 2η Πανελλαδική Συνάντηση Νηπιαγωγών στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, που διοργάνωσε το Συντονιστικό Νηπιαγωγών.
       Μεγάλη ήταν η συμμετοχή συναδέλφων από την επαρχία: Ηράκλειο, Χανιά, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Πάρος, Άνδρος, Κόρινθος, Ναύπλιο, Χαλκίδα, Καλαμάτα,κ. άλ. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν και έκαναν χαιρετισμό πολλοί αντιπρόσωποι Συλλόγων απ` όλην την Ελλάδα με αποφάσεις στήριξης, αντιπρόσωποι Συλλόγων με αποφάσεις συμμετοχής, μέλη ΔΣ Συλλόγων Π.Ε. χωρίς απόφαση, που έκαναν τοποθέτηση και τρία μέλη παρατάξεων του ΔΣ της ΔΟΕ που πήραν το λόγο.
     Οι αναπληρωτές Νηπιαγωγοί έκαναν παρέμβαση , επισημαίνοντας πως είναι οι πρώτοι που βλέπουν μπροστά τους ν’ ανοίγει η πόρτα της εξόδου από το Δημόσιο Σχολείο. Πολλά ήταν  επίσης, τα ομαδικά  και τα ατομικά μηνύματα χαιρετισμών που πλήθος συναδέλφων έστειλε δια μέσου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οργανωτική επιτροπή της Πανελλαδικής Συνάντησης .
    Οι θεματικές ενότητες που παρουσιάστηκαν, και ήταν αποτέλεσμα συνεργασίας ομάδων Νηπιαγωγών που συστάθηκαν ειδικά γι αυτό το λόγο, ήταν οι εξής:
·  Η ταυτότητα και ο ρόλος του Συντονιστικού Νηπιαγωγών: Διαδικασία ενότητας στη βάση
·  Εκπαιδευτική Πολιτική και σχεδιασμός για ένα σύγχρονο Νηπιαγωγείο
·  Υποχρεωτικότητα – Σχολική διαρροή και αποκλεισμός των προνηπίων (2.250 νήπια – 50.000 προνήπια εκτός Νηπιαγωγείου)
·  Οργανικότητα Νηπιαγωγείων – Οργανικές θέσεις Νηπιαγωγών, επαναπροσδιορισμοί και καταργήσεις – αναδιαμόρφωση του σχολικού χάρτη
·  Διδακτικό ωράριο Νηπιαγωγών και έκδοση Υπουργικής Απόφασης (πρόταση για ωρολόγιο πρόγραμμα)
·  Η αναγκαιότητα της αναδιαμόρφωσης του ΠΔ200/98 – Πολυνομία
·  ΝΕΑΕΠ, ο νέος αντιπαιδαγωγικός τύπος Νηπιαγωγείου
·  Ειδική αγωγή, θεσμός υπό κατάργηση;
·  Διαπολιτισμική Αγωγή- Ιθαγένεια
·  Παρεμβάσεις από εξωθεσμικούς παράγοντες στο εκπαιδευτικό έργο των Εκπαιδευτικών
·  Το Νηπιαγωγείο στην εποχή της Κρίσης (υποσιτισμός- ανασφάλιστα παιδιά- χορηγοί- φασισμός)
·  Το κτιριακό πρόβλημα των Νηπιαγωγείων και οι μεγάλες ελλείψεις στην υλικοτεχνική υποδομή
·  Νηπιαγωγείο χωρίς βοηθητικό προσωπικό .
·  Το μεγάλο έλλειμμα στην επιμόρφωση λόγω της κατάργησης των Διδασκαλείων
·  Εργασιακές σχέσεις - αναπληρωτές
·  Αξιολόγηση- χειραγώγηση, αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο (από ποιόν και γιατί)
·  Σχολικός Σύμβουλος ή προωθητής εκπαιδευτικής πολιτικής;
·  Survey, το νέο πανίσχυρο δίκτυο ελέγχου των εκπαιδευτικών και του σχολείου
·  Εργασιακή τρομοκρατία - νέο πειθαρχικό
       Οι απόψεις, οι ιδέες, οι προτάσεις, καθώς και το πλαίσιο δράσης που κατατέθηκαν στο Προεδρείο από  τους/τις συναδέλφους Νηπιαγωγούς θα ανακοινωθούν και θα αποσταλούν στα σχολεία , τους συλλόγους Π.Ε Εκπαιδευτικών και στη ΔΟΕ , όταν τελειώσει η διαδικασία της επεξεργασίας, η κατηγοριοποίηση και η σύνθεσή τους.
          Επειδή η παρουσία των συναδέλφων ήταν πολύ μεγαλύτερη από την αναμενόμενη όσοι/ες δεν πήραν τον φάκελο με το υλικό των εισηγήσεων και άλλα πολύ χρήσιμα στοιχεία για το Νηπιαγωγείο, θα μπορέσουν να βρουν το υλικό σε λίγες μέρες στην ιστοσελίδα : nipiagogoi.gr

 Το μήνυμα της 2ης Πανελλαδικής Συνάντησης Νηπιαγωγών είναι ξεκάθαρο:

ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ - ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ , ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΟΛΩΝ,  ΙΣΩΝ , ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ.
ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ!!



Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

2η Πανελλαδική Συνάντηση Νηπιαγωγών

Οι Νηπιαγωγοί 
Συμμετέχουν  Συζητούν    Κινητοποιούνται

·   Τα νηπιαγωγεία κλείνουν ή υπολειτουργούν: υποβιβασμοί, καταργήσεις, συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, ολοήμερα που λειτουργούν ως κλασικά, ή άλλα  που παύουν  να λειτουργούν ακόμη και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς λόγω αδυναμίας πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Νήπια που μετακινούνται αρκετά χιλιόμετρα καθημερινά, προκειμένου να φοιτήσουν στο «υποχρεωτικό» δημόσιο νηπιαγωγείο  και προνήπια που στέλνονται σπίτι τους στη μέση της σχολικής  χρονιάς.
· Τα νηπιαγωγεία κάνουν κληρώσεις νηπίων και προνηπίων. Σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας 2.250 νήπια και 40.744 προνήπια δε φοίτησαν σε νηπιαγωγείο. 
· Τα νηπιαγωγεία υποφέρουν γιατί έχουν τα περισσότερα προβλήματα κτιριακής υποδομής απ` όλη την εκπαίδευση. Περίπου το 70% των νηπιαγωγείων στεγάζονται σε ακατάλληλα κτίρια, ενώ είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι η κατάλληλη  κτιριακή υποδομή του σχολικού χώρου αποτελεί απαραίτητο στοιχείο υγιούς ανάπτυξης για τα παιδιά αυτής της ηλικιακής ομάδας.
·   Τα νηπιαγωγεία αδυνατούν να στηρίξουν τους μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, ενώ δεν υπάρχει  επαρκές και εκπαιδευμένο  προσωπικό και  πρόβλεψη για τη στελέχωσή τους με άλλους αναγκαίους επιστήμονες (ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ.) .
·       Τα νηπιαγωγεία λειτουργούν χωρίς να πληρούν πολλές φορές τα κριτήρια καταλληλότητας και υγιεινής ( πυρασφάλεια, ράμπες, και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς αυλή ή  με ακατάλληλες τουαλέτες που βρίσκονται σε εξωτερικούς χώρους  κλπ.).
·       Τα νηπιαγωγεία λειτουργούν με καθαρίστρια που έρχεται μετά τη λήξη της λειτουργίας τους, με πολύ χαμηλές αποδοχές (120€ για 2/θέσια) αναντίστοιχες με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις για τη σωστή υγιεινή του χώρου.
·       Τα ολοήμερα νηπιαγωγεία λειτουργούν χωρίς κανένα σχεδιασμό για προσλήψεις του απαραίτητου προσωπικού για τη σίτιση των παιδιών, την υγιεινή και την καθαριότητά τους, με έναν εκπαιδευτικό στη β΄ βάρδια, ο οποίος επωμίζεται όλες τις ευθύνες για τη σωστή λειτουργία τους, εκθέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών και τη δική του.
·       Τα νηπιαγωγεία  έχουν ανάγκη δημόσιας χρηματοδότησης και όχι χορηγών, για να  καλύψουν τις  βασικές ανάγκες των νηπίων, ώστε να μην υποβαθμίζεται συνεχώς η παρεχόμενη εκπαίδευση
·        Τα νήπια με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες  έχουν ανάγκη δημόσιας, ποιοτικής και δωρεάν εκπαίδευσης και όχι ιδιωτικής μέσα στο δημόσιο νηπιαγωγείο
·       Τα νηπιαγωγεία, ενώ έχουν ανάγκη από διορισμούς μόνιμων νηπιαγωγών και όχι ΕΣΠΑ για να λειτουργήσουν, «αναμορφώνονται», γίνονται ΝΕΑΕΠ με λειτουργία ως τις 2μ.μ.και με ότι αυτό ίσως να σημαίνει: απώλεια οργανικών θέσεων, αύξηση του ωραρίου του οποίου η κατοχύρωση δεν έχει γίνει ακόμη με Υπουργική Απόφαση, νηπιαγωγούς που πιθανόν να καλύπτουν το ωράριό τους σε 2 νηπιαγωγεία, πρόσληψη ωρομισθίων και ολοκληρωτική αλλαγή της σημερινής μορφής του νηπιαγωγείου
·       Οι Νηπιαγωγοί έχουν ανάγκη από δωρεάν ποιοτική και ουσιαστική επιμόρφωση, όπως αυτή που παρείχαν τα Διδασκαλεία κι όχι αποσπασματική, μονομερή, ανοργάνωτη και ελλειμματική, όπως αυτή που παρέχεται τώρα
·       Οι Νηπιαγωγοί έχουν ανάγκη  από Σχολικούς Συμβούλους  που θα παρέχουν  επιμόρφωση και στήριξη στο παιδαγωγικό τους έργο και όχι αξιολογητές-επιθεωρητές, που θα επιβάλουν τη μισθολογική τους καθήλωση και την απόλυσή τους
·        Τα νηπιαγωγεία, οι νηπιαγωγοί και τα νήπια έχουν ανάγκη ποιοτικής εκπαίδευσης που σημαίνει μικρότερος αριθμός παιδιών στο τμήμα
·       Τα νηπιαγωγεία, οι νηπιαγωγοί και τα νήπια έχουν ανάγκη συνεργασίας και δημοκρατίας στο πλαίσιο ενός κλίματος παιδαγωγικής ελευθερίας και δημοκρατικής συλλογικής λειτουργίας  κι όχι ανταγωνισμού, φόβου και  υποταγής
·       Τα νήπια έχουν ανάγκη από φαγητό, ζεστασιά, ασφάλεια,  δημόσια και πραγματικά δωρεάν εκπαίδευση που θα μειώνει τις κοινωνικές  και ταξικές ανισότητες, γιατί

τα νήπια μας είναι το μέλλον και όχι το παρελθόν αυτού του τόπου




Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση

       Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση (La Educacion Prohibida) είναι ένα ανεξάρτητο ντοκιμαντέρ για την εκπαίδευση που κυκλοφόρησε το 2012. Περιγράφει ποικίλες εναλλακτικές πρακτικές εκπαίδευσης και αντισυμβατικά σχολεία στη Λατινική Αμερική και την Ισπανία, και περιλαμβάνει εκπαιδευτικές προσεγγίσεις όπως η λαϊκή επιμόρφωση, το σύστημα Μοντεσσόρι, η προοδευτική εκπαίδευση, η εκπαίδευση Βάλντορφ, η κατ οίκον διδασκαλία. Το ντοκιμαντέρ χωρίζεται σε 10 θεματικά επεισόδια, το καθένα από τα οποία παρουσιάζει μια διαφορετική πτυχή της εκπαίδευσης στο πλαίσιο του σχολείου και έξω από αυτό. Τα θέματα περιλαμβάνουν την ιστορία του σχολικού συστήματος, την εξουσία και δύναμη στα σχολεία, την αξιολόγηση και το διαχωρισμό των μαθητών, την κοινωνική λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς και το ρόλο των εκπαιδευτικών και των οικογενειών. Η ταινία περιέχει σχεδόν 30 λεπτά κινουμένων σχεδίων και μια φανταστική δραματοποιημένη ιστορία που συνδέει τα επεισόδια.

 
 
 

 

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Κοινή διακήρυξη σωματείων και φορέων: Κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ οδηγούν σε διάλυση τη δημόσια δωρεάν παιδεία

Τα σχολεία πεινάνε και κρυώνουν. Χιλιάδες παιδιά περνούν τις πόρτες τους πεινασμένα εξαιτίας της καπιταλιστικής κρίσης, της φτώχειας και της ανεργίας. Εκατοντάδες σχολεία δεν έχουν ούτε δεκάρα στα ταμεία τους. Διεκδικούμε συσσίτια για τα παιδιά, πετρέλαιο και αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τα σχολεία μας.
Τα σχολεία χρειάζονται δάσκαλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές και όχι συγχωνεύσεις, συμπτύξεις, αύξηση αριθμού των μαθητών στα τμήματα, αύξηση του διδακτικού ωραρίου και υποχρεωτικές μετακινήσεις. Αγωνιζόμαστε για μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά. Διεκδικούμε ίδρυση νέων νηπιαγωγείων ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες νηπίων/προνηπίων για φοίτηση. Παλεύουμε για την ανατροπή του σχεδίου «Αθηνά», που προχωρά σε καταργήσεις τμημάτων, οδηγεί σε διάλυση το πανεπιστήμιο εναρμονίζοντάς το με τις ανάγκες της αγοράς και ιδιωτικοποιεί τη λειτουργία του.
Τα σχολεία χρειάζονται δημοκρατία και όχι αξιολόγηση, απολύσεις, φόβο και υποταγή. Αγωνιζόμαστε για παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατική συλλογική λειτουργία του σχολείου, ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση, για να μην περάσει το αυταρχικό Π.Δ. του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση.
Τα σχολεία χρειάζονται δωρεάν βιβλία και όχι σχέδια για άμεση ή σταδιακή κατάργηση της δωρεάν διανομής τους. Διεκδικούμε δωρεάν παιδεία για όλους. Ούτε δεκάρα από τις τσέπες των γονιών για βιβλία, πετρέλαιο, λειτουργικές δαπάνες, γραφική ύλη κλπ.
Τα σχολεία είναι δημόσια ιδρύματα και όχι ιδιωτικές/κερδοσκοπικές επιχειρήσεις. Διαμορφώνουν το πρόγραμμά τους με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών για ολόπλευρη γνώση και ελεύθερη κριτική και κλείνουν τις πόρτες τους στους ιδιώτες, τους χορηγούς, τις εταιρείες.
Τα σχολεία έχουν ανάγκη από εκπαιδευτικούς και γονείς που θα αμείβονται αξιοπρεπώς και όχι από οικονομική εξαθλίωση, ανεργία και φτώχεια. Παλεύουμε για κατάργηση του βαθμολογίου – μισθολογίου, για αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις των εκπαιδευτικών, αξιοπρεπείς μισθούς, ψωμί και σταθερή – μόνιμη εργασία για όλο το λαό.
Τα σχολεία πρέπει να αγκαλιάσουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αγωνιζόμαστε ενάντια στην υποβάθμιση και κατάργηση των δομών της ειδικής αγωγής.
Τα σχολεία πρέπει να υπερασπίσουν την τέχνη, τον πολιτισμό, την ελπίδα. Υπερασπιζόμαστε τα μουσικά και καλλιτεχνικά γυμνάσια και λύκεια που χρειάζονται στήριξη και χρηματοδότηση και όχι υπονόμευση.
Τα σχολεία χρειάζονται ελευθερία και όχι φασισμό, ρατσιστικές διακρίσεις και ναζιστικές απειλές. Παλεύουμε για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών, σχολείο ανοιχτό για όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από χρώμα, θρήσκευμα ή εθνικότητα.

Να τους σταματήσουμε !

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΑΙ !

Όλοι –ες, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, φοιτητές, εργαζόμενοι στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΗ, 12 μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

Όλοι – ες μαζί, ξεκινάμε έναν κοινωνικό ανένδοτο, έναν παλλαϊκό αγώνα διαρκείας για την ανατροπή κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ, για μια άλλη προοπτική για τους εργαζόμενους, για τη νέα γενιά, για τη δημόσια δωρεάν παιδεία.

Η διακύρηξη υπογράφεται από
32 Συλλόγους Π.Ε., 19 ΕΛΜΕ
Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών
Συντονιστικό Ωρομισθίων και Αναπληρωτών
Συντονιστικό Νηπιαγωγών

Τα αγωνιστικά ραντεβού στην Κρήτη:
1.Στην Ιεράπετρα το Σαββάτο 2/3/2013 στις 11:30 π.μ, στην κεντρική πλατεία (Άγαλμα Ηρώων)
2.Στην Χανιά το Σάββατο 2/3/2013 στις 12:00 π.μ. στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς