Οι μνημονιακές κυβερνήσεις εφάρμοζαν για χρόνια την πολιτική του «διαίρει και βασίλευε» ώστε να αποτρέπουν τη συσπείρωση του κλάδου. Χώρισαν τους εκπαιδευτικούς σε μία σειρά από ομάδες με διαφορετικές ταχύτητες: μόνιμους και αναπληρωτές, κρατικού προϋπολογισμού και ΕΣΠΑ. Το τελευταίο τερατούργημα η δημιουργία της ειδικότητας ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 κάτι ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής. Οι τεχνητοί αυτοί διαχωρισμοί δεν ανταποκρίνονται ούτε στις ανάγκες του κλάδου, ούτε στο όραμά μας για ένα ενιαίο σχολείο. Και για αυτό ζητάμε άμεσα την κατάργηση της ειδικότητας ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50.
Είναι δε τελείως λανθασμένη και θα μας βρει απέναντι η πρόθεση του Υπουργείου να μην αναγνωρίσει την προϋπηρεσία των συναδέλφων ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 στους πίνακες της γενικής αγωγής. Δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές ρυθμίσεις με αναδρομική ισχύ που ανατρέπουν τον προγραμματισμό των συναδέλφων και των οικογενειών τους. Είναι όμως εντελώς λανθασμένη και η στάση όσων καλλιεργούν ψεύτικους διαχωρισμούς και αντιπαραθέσεις στους κόλπους των αναπληρωτών. Ο αγώνας για αξιοπρεπή δουλειά είναι κοινός.
Η θέση του κλάδου δεν μπορεί να είναι άλλη από την απαίτηση για:
Μαζικούς διορισμούς σε γενική και ειδική αγωγή
Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας
Αναλογία εκπαιδευτικού-μαθητών 1/20 σε δημοτικά και 1/15 στα νηπιαγωγεία
Αύξηση δαπανών για την παιδεία.
Καλούμε τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ Ρεθύμνου να συγκαλέσει άμεσα συνάντηση αναπληρωτών για να ενημερωθούν οι συνάδελφοι για τις παραπάνω εξελίξεις και το γενικότερο ζήτημα της αδιοριστίας και να συντονιστεί με τους υπόλοιπους Συλλόγους ανά την Ελλάδα, οι οποίοι προγραμματίζουν κινητοποιήσεις.
Ανεξάρτητη Αριστερή Κίνηση Ρεθύμνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου