Μία κατατοπιστική ομιλία για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων από τον Πρόεδρο του Παιδαγωγικού τμήματος του ΑΠΘ Γ. Γρόλλιου στην εκδήλωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κοζάνης με θέμα: "Κριτική προσέγγιση στο σχολείο του 21 ου αιώνα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου